Długopisy reklamowe są chyba najpopularniejszym i najbardziej uniwersalnym gadżetem reklamowym dostępnym na rynku. Niewielkie, praktyczne i dyskretne będą stanowiły doskonałą wizytówkę firmy bez względu na jej profil.

Niepodważalną zaletą długopisów reklamowych jest niewątpliwie ich praktyczność. Mają niezaprzeczalną przewagę nad bibelotami, czy figurkami z logo firmy, które później kurzą się na półkach, a pod względem zasięgu wygrywają z parasolami, które nosi się przecież wyłącznie podczas deszczowej pogody. Są bardziej nośne niż breloki, które zwykle chowa się w kieszeni, a także bardziej wszechstronne niż torby, których design lub kolorystyka nie zawsze wszystkim odpowiadają.

Długopisy reklamowe stanowią tak uniwersalny artykuł promocyjny, gdyż łączą funkcjonalność z praktycznie nieograniczonymi możliwościami wzorniczymi odpowiadającymi naszym wymogom wizerunkowym. W zależności od profilu firmy można zdecydować się na eleganckie pióra wieczne z dyskretnym logo lub na zabawne, wielobarwne długopisy z figurkami, czy nakładkami. Starannie dobrany długopis jest w stanie odzwierciedlić charakter firmy i już na tym poziomie wpłynąć na jej odbiór przez potencjalnych klientów. Nie zapominajmy, że długopisy reklamowe są często pierwszym elementem, z jakim spotykają się interesanci, warto więc zadbać, by ta „firma w pigułce” jak najlepiej komunikowała wartości wyznawane przez naszą instytucję.

Nie należy zapominać także, że długopisy z logo stanowią samonapędzającą się reklamę, gdyż wręczane zainteresowanym towarzyszą im wszędzie, gdzie ci się udadzą. W konsekwencji gadżet taki jest w stanie przyciągnąć uwagę tych, którzy jeszcze nie zetknęli się z naszym logo i nazwą firmy. Niezaprzeczalną zaletą jest także ich cena, która rzadko przekracza kilka złotych i z tego względu długopisy reklamowe są świetnym orężem podczas akcji promocyjnych zakrojonych na szeroką skalę, targów pracy, zjazdów i szkoleń. Warto na takim akcesorium umieścić także numer telefonu do siedziby firmy lub adres e-mail, co z pewnością usprawni kontakt potencjalnych klientów.