Czy fast food to dobry pomysł?

Miejsca, w których można zjeść tani i szybki posiłek są najczęściej kojarzone z restauracjami typu fast food, w których znaleźć można różnorodne hamburgery, zapiekanki, nuggetsy czy zestawy z frytkami. Niestety stosunkowo niski koszt pojedynczej porcji dowolnego dania przekłada się bezpośrednio na wątpliwą jakość jego składników. Produkty serwowane w tego typu miejscach są nie tylko szkodliwe dla naszego zdrowia, ale także nie są w stanie nas nasycić na długo, co sprawia, że sięgamy po więcej. W efekcie zamiast zaoszczędzić, wydamy na posiłek więcej, niż oczekiwaliśmy.

 

Czy da się zjeść tani i smaczny lunch w stolicy?

Stołowanie się w restauracjach typu fast food jest opcją, która może zadowolić jedynie mało wymagających konsumentów. Jeżeli zależy nam, aby zjeść szybki i jednocześnie przystępny pod względem cenowym lunch, wystarczy poszukać. W Warszawie funkcjonuje całe mnóstwo punktów gastronomicznych, serwujących zarówno pojedyncze dania, jak i gotowe zestawy obiadowe, na które najczęściej składa się zupa i dania główne. Cena za zestaw wiążę się najczęściej z kosztem w granicach 30 złotych, jednak w wielu miejscach jesteśmy w stanie zamówić zupę z daniem głównym już za 20 złotych.

 

Szukaj okazji

W wielu restauracjach możemy znaleźć zarówno regularne menu, jak tak zwane dania dnia, w których można znaleźć propozycje szefa kuchni. Dania te można zamówić zwykle w dużo niższych cenach, w porównaniu z innymi potrawami z karty. Częstą praktyką jest łączenie zup i dań głównych w zestawy, jak również możliwość wiele restauracji umożliwia otrzymanie rabatu w wybranych dniach i godzinach. Dobrym pomysłem może okazać się także wybranie się do lokalu typu bistro, w którym będziemy mogli samodzielnie skomponować danie z gotowych składników. W ten sposób nie tylko będziemy mieli możliwość spróbowania różnych potraw w ramach jednego posiłku, ale także sami dostosujemy wielkość porcji do naszych potrzeb.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę.